Hur kan man bli så trött?

Känner mig grymt stressad. Måste plugga gärnet under helgen.
Vet att jag har xantal matteuppgifter som jag iaf bör kolla över för att få ett "hum" om vad det handlar om.
Och jag har 2 inlämningar i svenskan som bör vara klara innan söndag.. Hehe
 
Idag har pållarna fått vila, var där en snabbis imorse, innan jag hämtade släpet och åkte vidare mot en kamrat och hennes pålle för besök hos veterinären. Tog längre än väntat och kom hem strax efter sju.
Trött Carro! Åh yes!
 
Imorgon blir det rätt lugnt, ska rida igenom Kelda lite ute (hoppas jag!, ge mig bra väder!) och Bingó ska få sig en omgång också hade jag tänkt :) Rida eller arbeta i reprimman, vi får se vad jag blir sugen på ;)
 
Nu är jag egentligen alldeles för trött för det här. Varför ska man bli så trött för när man bara varit ute och farit lite :P
Inte direkt ansträngande på så vis, men jag har en förmåga att alltid bli så trött. Är det ett tecken på att man har börjat bli gammal? (fast, de visste jag ju redan att jag blivit)..
 

Slutar babbla om ingenting och slänger in en Instagrambild på, ja. Mig själv :D
Egoboost kallas det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: