Jämförelse

Idag, när vi löshoppade, passade jag på att ta en exteriörbild på Kelda.
Själv tycker jag att hon har biffat på sig, blivit rundare (mer som en "rund tunna", mot i somras då hon var som en "oval" detta sätt framifrån).
Vad jag ser nu är att hon ser smalare ut än i somras :/ även fast hon blivit "tjockare", 
Kanske rentav bara fått en bättre buklinje och mer bukmuskler? Måste ju vara det?
Det jag däremot också ser är att hon fått en rundare rumpa, korset är inte lika kantigt och även bogen har breddat sig något.
 
Det är LÅNGT kvar tills hon är helt fullt musklad, men en bit på vägen är vi absolut!
Det är svårt att balansera en viktuppgång med muskelsättning. Men vi kämpar på :)
Läcker, det är hon ju iaf! Utan större problem :D
 
 
Hon står ju inte helt korrekt för en exteriörbild egentligen, men men ;)
 
 
Här är en jämförelsebild från i somras.
Som sagt ser hon smalare ut idag, men kan garantera att hon faktiskt är "tjockare", 
Rumpan är helt klart rundare, och likaså överlinjen! 
Det är som jag skrev, långt kvar. Men det får ta tid, och det kommer ta tid, att bygga något från grunden.
Men ack vilket roligt jobb det är! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon ser smalare ut över magen men mer biff på resten av kroppen tycker jag. Fast biff är väl helt fel ord på henne, haha :)

Svar: Ja precis, men hon har ändrat lite kroppsform, gått från "oval" till "rund" (om man ser på henne framifrån liksom) och har fått mer "fett" på revbenen. haha.Ja, jag vet, biff är HELT fel ord, haha, men haha, snart så är hon nog det ^^ haha
Carro

2013-01-27 @ 23:29:51
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Mer muskler ser det ut som iaf, det var det jag tänkte med biffigheten :p

Svar: Jag förstod va du menade ^^Men ja, muskler har hon satt, men det är långt kvar tills hon kan kallas biffig :D haha
Carro

2013-01-28 @ 08:43:55
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Josefine

Mycket finare överlinje verkligen :D Och rumpa! Tycker det ser ut som hon tappat lite bog, men det kan ju vara bilden, minsta olikhet i vinklar och det kan se så ut! Verkligen framsteg tycker jag :)

Svar: Ja, visst har hon :) Kul att du ser det också ^^Bogen är nog likvärdig, man luras lite av att manen blivit längre tror jag :)
Men de tar ju sån tid när man måste bygga allt från grunden liksom :P Men snart är vi musklade å fina ^^
Carro

2013-01-28 @ 20:37:35
URL: http://Isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: