Liten uppdatering

Kelda har haft det lugnt i några dagar igen, har varit iväg på marknad och kalas i lördags, och igår hade jag sällskap i stallet så ridning uteblev. Idag blev hon tömkörd en kortis mest trav och galopp övergångar. Jättefin var hon iaf :)
 
Bingó strosar mest i hagen faktiskt, orken finns inte riktigt att göra något mer honom. Väldigt ledsamt och tankarna om honom far som fan. Jag vet helt ärligt inte hur länge jag ska orka eller hur länge jag vill hålla på eller :(
Helt ärligt så undviker jag tankarna och bara tuggar på, men visst är dom där och naggar mig i ryggen ibland!.
 
La in en beställning på G-boots idag, föll på dom ändå, köper kanske ett par verdusboots senare :) Gillar iaf att man kan byta remmen när och om de går sönder!. Beställde även en man och pälsborste (som är som en vanlig hårborste, sliter mindre på taglet). Samt en pälsskrapa, inför våren ;) haha Gäller att vara ute i god tid!
 
Just nu sitter jag också mest och väntar ut tiden så jag kan åka till jobbet :) 1timme kvar lite drygt, sen rullar silverpärlan mot åkeriet och några timmars jobb. Funkar förvånansvärt bra att jobba natt faktiskt :)
Klagar lite över sömnbrist då jag har svårt att sova efter 12 ungefär. Men det löser sig nog tillslut :)
 
 
Dessa är på väg hem till mig, vikt 240gram!. :) Lääängtar! :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: