Lugn helg

Ja, lugn helg har det helt klart varit.
Lördagen spenderades till största delen i en solstol på altanen, lagomt mysigt :)
Sen blev det stallet och insläpp av pållar, Bingó ser jättefin ut i eksemet igen, sååå skönt!
Kelda börjar runda på sig fint, och snart är hon nästan faktiskt tjock ;) haha, en vecka kvar på hennes vila, sen drar vi igång igen!. Försöker hitta inspiration nu, känner att jag segat av mig nu när jag inte ridit på 2veckor.
 
Idag då, utsläpp av pållar, sen gick jag lös med krattan på stallplan och gjorde fiskbensmönster över stor del av planen. Hehe, manisk? inte jag inte! For runt med sopkvasten en hel del också, hej tjej med mycket energi!
Hämtade nycklar då jag ska vara hus och kattvakt en vecka, klappa lite på missen och fixa all mat där.
Vidare hem och där blev det solstolen, lyckades missa en bit på baksidan lår på båda benen med solskyddskrämen. FIN röd kant där kan jag säga, lika på båda benen dock, jämt och fint ;)
 
 
 
Kände mig somrig och fin i klänning och allt :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: