Vad ska man välja?

Tänkta köpa nya boots till Kelda.
Mina jag har är i läder, alltså riktigt obra när det regnar då läder drar åt sig vatten och bootsen blir då för tunga!
 
Velar mellan vanliga G-boots på 240 gram, samt Veredus bootsen på 240gram (torra väger dom 228, blöta 244)
 
Det lutar åt G-bootsen. Dock gillar jag designen och det extra spänner runt karleden som Veredus bootsen har. Får för mig att bootsen sitter lite bättre då? samt ger mer skydd..
Priset varierar ju också, 1000kr för G-boots, och Veredus Bootsen går på 1300. Sen varierar väl priserna lite i olika affärer, men Veredus bootsen är iaf alltid dyrare haha :P
 
 
 
G-bootsen, den gamla klassiska trevliga modellen.
Eller den nya modellen från Veredus?
Beslutsångest.. Kommer säkert köpa båda.. hehe
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: