Torsdag

Ja okej, den här nacken är ju till salu. Vill inte alls ha den längre! TA BORT DEN NU!
Såfort jag böjer ner huvudet, som att plocka upp något från marken. Så gör det så ont att jag är sekunder från att spy.. Värst är när jag sträcker fram vänsterhanden för att plocka upp något samtidigt som jag böjer mig framåt..
Sååå mysigt!
Varför jag valde att rida vet jag inte, men de gjorde jag iaf!
 
Kelda och jag red ut på vägen och först var hon trevlig, mjuk och följsam. Satte igång med trav i en backe och sen någon övergång innan hon helt plötsligt fick för sig att hon inte skulle trava igång ställd åt vänster. Höger gick jättebra men inte åt vänster. Traggla som FAN innan det släppte  och jag kände hur tålamodet bara sipprade iväg!
TILLSLUT gav hon upp och travade igång med ställning åt vänster. Inget fint flyt i traven dock, utan lite kantig och stötig. Men iaf trav! Blev på köpet väldigt lättstäld och vi kunde variera rakställning med ställning åt vardera håll! :) De var kul iaf!
 
Stallmöte på det, likaså planering av helger. Skönt som FAN att det är helg snart! 
 
Nu ska jag dö i sängen, det är jag värd! :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: