En seg söndag

Idag hade jag stallet, morgon och lunch.
Jag och Kelda red ut en sväng, bråkade lite om vänsterskänkelns betydelse men när vi fick rätsida där blev hon faktiskt mycket fin ! :) Stövlarna på idag också, på en uteritt. Vad har det tagit åt mig? ;) haha
Vi körde både tölt och trav, vissa sträckor var faktiskt mer än okej!. Hon kan ju den där tjejen! :)
 
Bingó fick medicin och eksemsmörj, och idag åkte eksemtäcket på!
Skapet var helt svullet, likaså vänsta bakbenet. Där hade han kliat sig på 4:a ställen så huden var alldeles svullen (som elefanthud liksom) och på ett ställe hade det nästan blivit som ett "brännmärke", och detta bara under en natt!
Helt sjukt va fort det går!. Bingó såg iaf lättad ut när jag kom med eksemtäcket i hagen. Han lämnade höet och kom fram och stoppade huvudet i täcket. Mattes hjärta <3.
 
Svullen över kotans baksida, idag även puls. Vad är det han har gjort egentligen? :/
 
 
Bingó förra sommaren, i skruden ;)

Efter stallet sen vart det familjebesök. Pappa blev ett år äldre igår, och det firades idag :)
Nu är jag helt slut, och ska dra mig mot sängen!. Så natti mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: