Senaste dagarna

Har varit lite dött här igen, ursäktar de faktum att jag har panik över att det är nationella proven i matte på tisdag!
 
Igår tänkte jag rida en sväng i ridhuset, men de hade bevattningssystemet igång så det blev en uteritt.
Försökte verkligen tänka på att ha mer kontakt i tygeln, men supernoga med att vara mjuk och följam.
Kan helt ärligt säga att kontakten inte på långa vägar var så som jag blev visad, men den var iaf bättre än min halvöppna hand ;) haha
Kelda var fin iaf, vi red timmesrundan och travade och galopperade loss i skogen. Jättemysigt :)
 
Bingó har varit lite svullen i båda frambenen så han blev bara borstad, smord och avkyld om benen innan han fick gå in i boxen. 
 
Idag blev stora longeringsdagen där Bingó fortfarande visade stapplighet i fram, bättre i vänster dock.
Han fick mest skritta och flytta in bakben under siga / gå skänkelvikning. Svullnaden är påväg ner men han verkar inte helt bekymrad utan är pigg och glad. Men vi tar det lugnare än vanligt iaf!. 
 
Kelda blev tömkörd och var riktigt stabil och fin. Pigg, framåt, känslig och formbar. Riktigt kul :)
 
Imorgon är det fredag (för er som inte visste det ;)) och det känns alltid lika bra! :)
 
 
Drömmen vore helt klart att få genomföra ett sånt här pass på Bingó igen.
Men det hålls nog som enbart en dröm. Älskade du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: