Bättre?

Igår hade jag en bra dag, när hände det sist?
Kelda och jag tränade på banan och hon var SÅHÄR fin, mjuk från start, travade riktigt bra med schwung med takt och tempo. Galoppe var sisådär, bitvis fin, bitvis nästan trav ;) haha tuuungt underlag i ena hörnan.
Tölten får hon en stor stjärna för! Jättefin, mjuk, bärig, formbar. Både på volt och rakt spår. Kändes så jävla kul!
Finaste Kelda!
 
Hade en förvånansvärt bra natt på jobbet också! Skaffade mig spotify premium (äntligen typ haha) och satte mig ner och gjorde en "feelgood" playlist och jag tror nog jag hade ett leende på läpparna hela natten faktiskt :) ja, bortsett från den sista timmen när jag höll på att förfrysa ;) Typ första riktiga frostnatten här i sthlm :)
 
Idag är jag däremot lite "likgiltig", känner mig schizo :P Hästarna vilade och jag har sovit (!!) hör och häpna, mer än 4:a timmar också! Den ni!
Strax iväg mot jobbet, inget 11:a timmarspass inatt som tur är! Och jag är ganska taggad, känns bra och vi klarar det. Lite förändringar och lite pekpinnar så har det nästan löst sig på den fronten och den stenen vägde några ton!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt med en liten positiv dag i allt det mörka. Hoppas det löser sig snart för dig :)

Svar: Ja, det kändes skönt :) hoppas det vänder snart bara
Carro

2013-10-01 @ 21:23:59
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: