Huvudvärk

Gaah, haft ständig huvudvärk sen i typ onsdagsnatt. Den går i vågor, men är ständigt där. Trots värktabletter och migräntabletter.
Aja, iaf. Första natten för den här veckan är jobbad, snart dags för natt 2.
Fick jävligt tråkig kritik inatt, vilket bringar ner mitt humör. Blir så jävla less på att man på det här arbetet fan aldrig får höra att man gör bra ifrån sig utan det är ständigt små pikar. Suck och stön säger jag bara! Blir man mer taggad? eh nej!
 
Vänder mig mot stallet och hästarna ist, de är som sagt jävligt tur att jag har det tillhållet i livet. Annars vet jag inte hur jag skulle orka. Även om mycket är jobbigt så är det ändå mitt liv.
Idag fick Bingó en tur igen, vi töltade t.om en liten sträcka :) Pigg och glad och stegar på så fint i skritten så mattehjärtat blir helt rört :) Kelda fick vila och har en tömkörning att vänta sig imorgon :)
 
Print från filmen från Johan Kursen.
Snart ska vi rida för honom igen, ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: