Ledigt

Njuter av en helt ledig kväll i min ensamhet. Det är jag och tv:n på dejt ikväll och vi ska mysa med film och glass :) 

Idag blev båda pållarna nakna. Bingo fick en halvklippning som förra året, dock klippte jag hela frambenen. Serhelskumt ut men praktiskt med tanke på skydd och allt. Han fick svamp i somras och verkar även nu vara fortsatt känslig där. Så lättare att hålla torrt och rent utan päls :) 

Kelda blev nakenfis och jag klippte huvudet igen. Såååå läcker <3 
Vi tog oss en tur runt klätterrundan och lite trav och galopp med snygg nedtagning till tölt! :) pigg Kelda och hon kändes flott och trevlig.  


Ramlade över gammal tävlingsbild  på Bingo. Älskade gammelman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: