Tystnad råder

Blogglusten är väl lite borta när allt jag har att blogga om bara är lite depp och jobbigheter.
Blev hemskickad från jobbet onsdag morse, pga att jag i princip bröt ihop. Utöver det lunkar livet på.
 
Kelda vilar av förklarliga skäl ganska mycket. I tisdags vilade hon, igår fick hon springa i lina och busade på rätt rejält. Idag fick jag energi över och vi red en sväng. Blev klättring i skogen och sen trav och töltträning på vägen.
Tog även några varv trav på 8volt då jag inte fick igenom ställningen i högersidan när vi red på vägen.
Travade fint på banan och vi slutade efter bara några minuter.
Imorgon är det vila, världensbästamamma fixar mina pållar på fredagarna <3 så tacksamt!
Sen är det en superkort helg för min del, har lördagskväll/natten ledig, sen går jag på söndag kväll igen.
Tungt som sagt men det är bara att tugga på.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: