Litet lugn

Igår fick hästarna en varsin promenad. Mamma följde med ut och promenerade med Bingó, medans jag tog Kelda. Härligt väder och fint sällskap :) 


Jag och mina älskade troll <3 


Mamma och Bingó <3 

Idag fick Bingó vila, pillade på den gamla senskadan, som reagerade efter vårat galopprejs på grusvägen (läs toksken..) 
Kelda och jag red bondgårdsrundan barbacka och njöt av solen och blåsten. Töltade på riktigt bra idag :) trava gjorde vi lite med, men där förstör jag mer när ja sitter barbacka :P hon är långt ifrån lika mjuk som Bingó där, eller rättare sagt, hon har för bra trav för mig ;) stort stamp med sväv. Inte lätt för en taskig barbackaryttare ;) mysig tur iaf och Kelda frustade nöjt :) 

Imorgon blir det tömkörning av damen! :) och Bingó ska jag känna på en snabbis på ridbanan. :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: