Taggad

Ja, just precis nu känner jag mig otroligt nöjd med livet. Det är bara en tung sak som måste klaras av innan jag kan andas ut helt. Men min vardag just nu är <3 
Så nöjd med Kelda, älskar att få somna och sedan vakna upp bredvid min fina man och däremellan rullar jobbet på bra och livet känns hoppfullt liksom :) 

Kelda och jag red ut igår för att sträcka lite på oss efter Reynir lektionen, tog asfaltsrundan, Kelda kändes mer vaken än tidigare och väldigt med och på, fast på ett positivt sätt :) körde en sträcka tölt, lite trav och en jogg galopp i en liten backe. Väldigt nöjd häst och väldigt nöjd matte :) 

Efter det var det hagdag i stallet, kan säga att min rygg inte är nöjd idag alls, att spetta hål och slå stolp var inte det smartaste kanske.. Får vänta tills den 11:e september innan kiropraktorn får fixa till min rygg, hoppas tiden går fort.. 

Den här veckan blir nog avklarad rätt fort, vila idag för damen, tänkte tömköra imorgon, rida onsdag, vila torsdag och lättare genomkoll på fredag inför helgens tävlande :) hoppas på att få en fin känsla på banan, Kelda är inte helt förtjust i collectingringen ute på Enstas ovalbana. Men utöver det hoppas jag på två fina visningar :) men det bör vi klara av ;) 


Kelda och jag, dock ute på Örnäs :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till på lördag,Carro! Ska också vara med, men vi har nog inga större förhoppningar om hur det ska gå.
Det är kul att vara med och vi hoppas på en så bra placering som möjligt.

Svar: Tack detsamma Sofie :) ni får göra som jag, satsa på en bra visning ni själva är nöjda över :)
Carro

2014-08-26 @ 20:48:09
URL: http://svalurfravogum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: