Torsdag

Ja okej, 2 dagar kvar till säsongens första tävling. Igår red vi ut Kelda och jag, gasade på i tölt "utan en direkt plan", jag planerar min ridning och tappar lite känsla, eller inte känsla utan liksom förmågan att improvisera fram lösningar i farten. Jag är en planerare ut i fingerspetsarna på många plan, gillar att veta hur allt ska "bli" det ger mig trygghet. 

Iaf ut och tölta, pigg! Och jävligt läcker. Försöker tänka på att inte stänga in henne för mycket och låta henne sköta lite av jobbet. Kul var det ich riktigt fina övergångar fick vi till :) lite galopp och trav blev det med. Sen nöjde vi oss. 

Idag är mamma hästvakt, jag ska fixa annat inför helgen, typ handla.. Hehe och imorgon blir det lite voltarbete och sen allt som ska fixas inför tävlingen, dvs tvätt och puts! :) tjoho! 


Fina Fröken fluff <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: