Lugnt

Nu har vi de lite lugnt igen, Kelda fick en minivila på 4:a dagar och idag blev hon tömkörd en sväng.
Som alltid väldigt rolig från marken och jag älskar att kunna blanda in bus (på mina villkor) med arbete.
Kelda ÄLSKAR att få tillåtelse att krypa ihop och gasa iväg i några bocksprång med min tillåtelse, sen jobbar hon bara bättre och bättre. Jobbar mycket lång och låg i trav i töm, men idag ville ja ha upp formen och ha den lite mer öppen, efter en galoppövergång visade Kelda en trav jag aldrig sett henne ha från marken. Det steget, det svävet och de trycket. Läcker
 
Vi fick även ett roligt erbjudande av Malin att rida på deras domar examinering i Tölt in harmony.
Kunde bara inte tacka nej! Är så grymt nyfiken på den tävlingsmodellen och den här chansen vill jag ta vara på! Den 8:e februari åker vi till Mariefred och rider lite :) Sjukt taggad! Och som de ser ut får Kelda en kort vila strax efter den utflykten :) Sen är de omladdning inför tävlingssäsongen :) Kul kul kul :) Iår ska vi satsa lite mer, våga lite mer och förhoppningsvis lära oss mycket mer :)
 
 Finaste fröken fluff <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: