Sen sist

Ja, bloggandet ligger på is helt klart. Händer inte sååå mycket här. Kelda tränas inför tävlingssäsongen, ska få någon kort vila här i februari hade jag tänkt, annars går hon verkligen från klarhet till klarhet! Bjuder på många fina turer där mitt leende går från öra till öra! Helt ny tölt visar hon, mycket rörelser med ruskigt trevlig överlinje! Så kul! Traven lite sisådär, ena dagen sjukt stabil, sväv, schwung och bra överlinje. För stt andra dagen tappa en del av överlinjen och minska schwunget. Handlar väl om styrka såklart. Annars börjar hon se ruskigt bra ut i kroppen också! Äntligen har hon börjar runda på sig över ryggen! Och hon är överlag rund och fin i kroppen! Som vi kämpat! 

Ja Bingo då, han har vilat mycket nu iom hur jag jobbat, Kelda går i första hand, men för det är han inte bortglömd! Mycket viktigt! Han är mitt allt <3 men inte så mycket nytt där, vi pussas, trickar lite och skrittar lite barbacka. 


Trollet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: