Stjärnan

Nu har det snöat, har väl kommit en 5-10cm typ. Äntligen! Dagen blir verkligen längre när snön hjälper till att lysa upp allt vid skymningen! 

Jag och Kelda tog oss just idag en ridtur i skymningen! Underlaget vart sådär mjukt och fint, och Kelda var pigg och glad för snön. Valde att ta tölten direkt idag, annars brukar vi trava fram en bit först. Men takten satt efter bara några metrar och vi dansade fram i solen sista strålar. Vilket leende jag satt med! Min underbara läckra tjej!!! 
Även lite trav blev det innan vi vände och töltade hemåt. Är så glad över att jag får ha dessa stunder! 



Fina lilltjejen <3 

Helt klart dags för nya bilder snart! :) 


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Äntligen....? Oo

Härligt det släppt, du måste verkligen få ut någon att fota snart! :D

Svar: Haha men ja! Blir ju så mycket ljusare och trevligare med snö! :D

Ja, måste passa på nu när snön äntligen ligger också ^^ och nu när hon är så läcker :D
Carro

2014-01-12 @ 00:22:13
URL: http://meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: