Läget här då?

Jo det är varmt, jättevarmt! Så varmt att Kelda fått vila sen i tisdags.. Känns inte schysst att låta henne jobba på något vis när termometern visar allt från 30-36 grader. Jag hoppas på svalare väder i veckan så vi kan börja lite smått igen. Ingen panik då vi inte har något inplanerat förrens den 23:e augusti. Då ska vi rida för Reynir :) ska bli spännande helt klart! Utöver det inget planerat så vi kan ta det lugnt i värmen ett litet tag till :) 

Bingó är oförändrad på alla sett och vis, hämtas in från hagen varje kväll svettig från värmen så han blir mest avsvalkad med vattenslangen och får gå in i boxen för att sova. Inget eksem än eller och jag kan inte vara lyckligare över det! 

Får se vad veckan nu har att bjuda på, jag hoppas på lite ridning och lite regn! :) 




Kommentarer
Postat av: Sofie

Min kusin Amanda ska också rida för Reynir den 23:e är det planerat.

Svar: Okej :)
Carro

2014-08-10 @ 17:17:34
URL: http://svalurfravogum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: