Bilder Stormur

Här kommer ett gäng, har bara från  uttagningarna och inget från finalen tyvärr. Men sånt är livet :)
 
Börjar med ett gäng töltbilder från T5:an :)
Kommer kanske lite blandat men alla i höger varv är i kort/medeltempo (pga min miss haha) och alla i vänster är med steglängdsökning :)
 
Enjoy!
 
 
 
Lite tankar då, eller ja tankar och tankar. Saker jag måste bli bättre på är att få henne mer lösgjord innan vi rider in, lägga lite mer tid på att mjuka upp på volt i både trav och tölt. Även så blir hon mjukare efter lite galopp så de är värt att komma ihåg inför hösten senare :) Annars är jag mycket nöjd och stolt. Jag tycker att Kelda gör fina framsteg som rid och tävlingshäst och hon verkar trivas fint på banan!. Det ska ju vara svårare när man kliver upp i klass och nästa vår vill vi starta T3 och kvala upp oss i b-klass :)
 
Debut är alltid en debut och just den här debuten gick ju bra :) haha
 


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åååh, hon är ju så fiiiiin! :>

Svar: Tack :D
Carro

2014-06-20 @ 15:48:38
URL: http://meistaraverk.blogg.se
Postat av: Frida

Hon är så fin :)

Svar: Visst är hon :D tack!
Carro

2014-06-21 @ 19:14:22
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: