Startlistorna uppe

Idag kom startlistorna upp inför lördagen. Jag har panik. Det är nu det gäller. Jag VET att de inte kan gå superbra eller ens bra första gången vi kastar oss ut i större klasser, men jag vet också att det är fr.o.m. nu det gäller!
Det är nu det kan bära eller brista. Min dröm om SM. Håller Kelda inte måttet vet jag inte vad jag kommer göra! 

Förstå mig rätt, t.om jag fattar att hon inte kommer gå för kvalpoäng på lördag, inte ens iår eller året efter det. Men säsongen 2016 (om inget oanat har hänt som skador osv) måste vi nästan vara uppe och sniffa på kvalpoängen.. Och det är där min ångest ligger. Tänk om vi inte är bra nog? Vad gör jag då? Jag vet att det är där jag vill vara tillslut. 

Låter kanske ytligt och dumt. Men jag har inte häst för att de är kul att skutta runt i skogen. Jag vill tävla och det är inte schysst mot Kelda om hon inte går för det jag siktar på. But hey! Nu går jag händelserna i förväg! Som den svensk man är! Det kanske går rätt okej och vi kanske når mitt mål ihop? Tiden får utvisa. Men den riktiga vägen startar på lördag! Och jag är så sjukt nervös! Iihh!!!

Lilla Kelda i ett stort sammanhang! Jo jag VILL ta mig till SM med henne! Tror hon platsar där! Håll tummarna för oss att våran debut i stora klasser (iaf större än V5 och t8:a ;)) 


Pluttan <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

GAH! Vad jag känner igen den där "ångesten". Vi kastade oss in i T1 och V1 innan vi ens kört V2 och T3. Men Kolla på oss, eeey. Tog en seger och en andra plats på Norrländska mästerskapen! ;) NI KAN NI MED! Jag hejar på er!! :D

Svar: Ja! Just v2 vi ska köra. Vågar inte vara själv inne på banan än! Vi är bara 2 i min grupp och bara det ger ångest!! Men vi har inte någon ökad tölt än :( åh ångest! Vi kommer överleva men antagligen skämma ut oss rätt rejält ;) höhö och tack! :)
Carro

2014-06-12 @ 12:28:50
URL: http://Isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: