Veckorapport

Fullt ös här numera, eller ja nästan. Jobbar och står i in i det sista, ca 2veckor kvar nu och paniken har infunnit sig, panik och ångest över hur jag ska klara mig råder. Inga direkta svar från alla de tusentals jobb jag sökt (för att överdriva antalet något). Men jag hoppas de kommer en ny tjänst till mig snart. Stämpla låter ju sådär i mina öron.. suck
 
Men iaf, Kelda har haft de lite halvlugnt typ, vilade i måndags, red ut en sväng med stallkamrater i tisdags, uteritt själva i onsdags och ett barbackapass på ridbanan igår (torsdag), och idag vila.
Imorgon tänkte jag ett pass i töm över bommar, om underlaget tillåter då det öser ner regn nu och tydligen ska snöa lite senare mot morgonen. Vi får se helt enkelt! Annars får hon väl vila lite ;) En veckas vila kanske vore på plats nu, vi får se helt enkelt!. Däremot hade jag en sån dålig känsla i torsdags, jag tror jag börjar bli knollrig i huvudet av allt för ja vet inte om hon är lite passtaktig eller bara har fått större rörelser i tölten, kan inte riktigt bestämma mig i den frågan :/ Hade verkligen behövt ha en som bara kunde förklara vad det jag kände var för något. Trava barbacka går typ nästan inte, DÄR har hon iaf hittat hem, skitkul! Vilket sväv och vilken stuns i den traven! :)
 
Nu ser jag fram emot en rätt lugn helg, morgondagen är helt oplanerad. Ja förutom stallet då, och söndag har jag stalltjänst hela dagen lång. Tänkte ta mig tid och städa ur mitt ena skåp, kan vara på tiden liksom ;)
 
 
Kelda i vårsolen <3
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har samma panik. Snart är de sparade pengarna slut och jag har fortfarande inget jobb :(

Svar: Usch :( suger så hårt. Hoppas de löser sig fort för oss nu!
Carro

2014-03-15 @ 09:23:29
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: