Förbättring?

Ska verkligen försöka bli lite bättre på att slänga in ett litet hej här oftare. Så att jag slipper tjatet från vissa ;) haha nej men för min egna skull också! 

Idag är det lördag och vi har haft stallmöte och en härlig uteritt i solen. Åh underbara höst va härlig du är när du bjuder på 15grader och strålande sol! 


Bestämde mig för att de kanske vore dags att dra igång träningen lite smått igen efter några månaders uppehåll, hehe. Så idag rotade jag fram löparskorna, drog igång en P3 dokumentär, denna gång om tvångssterilisering som skedde i Sverige förr. (Jag har totalt fastnat för P3:s dokumentärer! Lyssna framförallt på deras "9/11", "Estonia", "lasermannen", "huddingehärvan" och "diskoteksbranden i Göteborg")

Iaf, lite drygt 5 km blev det och jag är fruktansvärt nöjd över att min kondition inte har förlorats så mycket. Rätt bra grund att stå på med aktiv fritid och ett jobb med mycket rörelse. 

Nu ska här duschas, sen ska mannen komma hem från jobbet så lördagsmyset kan starta :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: