Men pinsamt

Här var det ekande tomt på inlägg, pinsamt värre! 
Har hänt så sjukt mycket de ja snart 3 månaderna som gått på det här året. 

Jag har jobbat, sjukt mycket. Dvs förutom mitt vanliga heltidsjobb mån-fre har jag även valt att jobba varannan helg på Flottsbro under vintersäsongen och därmed jobbat 12dagar i sträck, haft en ledig helg och sedan jobbat 12dagar osv osv. Mina lediga helger har bestått av häst och återigen häst. 

Jag och Kelda var iväg på vintermästerskapen och skämde ut oss lite, vi har även kört kurser för Reynir. Senast igår faktiskt. Nu äntligen börjar det hända grejer och vilken häst jag har! Kärlek på henne! 

Jag och Mattias blev sambos här i helgen också. Och utöver allt som sker så rullar livet liksom på. Jag kan knappt fatta att det är Mars redan?!?! Det är ju tamefan VÅR ute! Fantastiskt!!! 


Kelda från Fors gård står på just fors gård efter ett klockrent pass för Reynir i söndags :) finaste tjejen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: