Otålig?

Gaah, ja är verkligen inte van vid dessa känslor.
Jag vill ha klara besked hela tiden, ja vill veta vad som kommer hända.
Vad som händer och varför?!
Jag vill veta vad folk tänker på och hatar att få skumma sms/samtal som är så krypterade att jag får ont i magen.
Prata klarspråk människor.
Jag är en osäker själ och blir så väldigt lätt påverkad och ledsen när jag inte vet vad som händer.
Och de känns jobbigt att det ibland kan vara så att jag framstår som värsta bitchen när jag ställer raka och ärliga frågor. Men jag vill bara veta.
Vad jag vet nu är mättande för stunden, men sen vet jag att de kommer fler stora frågor.
Hur hanterar man detta egentligen? Allt jag vill är att vara säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: