Read all about it

Dagen började i stallet, mocka å mata 3små hästar.
Klappa på Bingó i hagen :) Imorgon ska vi mysa lite längre!

Hem och vidare mot Taxinge slott! och JULMARKNAD :D hehe, fan så underbart!
Köpte en sjukt söt ring! stor ros!! Sen ett gulligt halssmycke i form av ett hjärta! :)
en liten present köptes till en viss Englands-tös (som snart kommer hem en sväng! :D)
Pappa köpte ett sött halsband till mig i form av en töltandes islandshäst :D iihhh

Köptes även en del korv, ost, och nötter! :D och åt lite av deras godagodagoda bakverk.

Väl hemma svidade jag om och drog till gymmet. Ställde mig på crosstrainern i hela 60min! hehe, duktig tjej på mig själv allltså! Körde lite armar också, sen åkte ja hem :)

Nästan samma veva imorgon, utan julmarknaden dock. Vi byter ut den mot stormarknad ist ;D (dvs mataffär!)

Måste ju bara också säga, efter 3veckor och några dagar har jag iaf lyckats bli av med 2,5kilo ^^. Känns bra, och allt känns lite roligare! :) så yaay på mig ^^.

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: