Cross Key

Äntligen helg, ååå va ja önskar att den vore en dag längre! Bara en ynka dag längre. Tänk va mer utvilad man skulle vara då!!

Var en sväng till gymmet på morgonen, blev crossen i 60min, sen direkt till stallet, där de bara blev snabbmys och täckesbyte på pålle, hem å duscha å sen vidare till Bromma och målet där var xxl sport och vildmark.
Äntligen har jag köpt mig ett par springafort skor (eller löparskor om man så vill).
Nu slipper ja skita ner mina inneskor som ja har på gymmet. Blir nog att inviga skorna i veckan :)

När vi ändå var där gick vi runt i lite andra affärer och jag fick med mig lite fler saker :P
(ta upp blocken nu, för nu blir de intresseklubben antecknar ;)). Blev 2bh:ar på rea, 50kr styck. Ist för 300kr styck ;) en supermysig oversize stickad kofta för 99kr (innan 399) och en träningströjja för 99kr (innan 199).
Och mina skor var nog största fyndet ändå ^^ Hela tuselappen sparade jag där! Woohoo :D

Imorgon är de söndag, gym och stall väntas såklart. Med stalltjänst på kvällen också! (lite suck och stön på de men vafan, bara å bita ihop!)



Bjuder på en favvobild :)
Blev så många fina bilder den dagen!
och som hovis sa, "jag blev alldeles rörd när jag såg bilderna på fb"



Kommentarer
Postat av: Fia

Tycker du är duktig som är på gymmet hela tiden! :) (y)

Vad glad jag blir att du tyckte om dem! :D Haha, tycker din hovis verkar vara en gullig en ^^

2012-02-12 @ 10:07:19
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Sandra Nensén

åh jag älskar rea ;)

Ge mig lite träningsmotivation tack ;)

2012-02-12 @ 21:39:22
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: