Like sugar and cyanide

Hade tänkt ett ganska långt inlägg ikväll, meeeen. De la sig en litensvartkissekattunge i mitt knä och nu hinner/orkar jag icke!

Men iaf, veckan har varit ok överlag. Vi får bara mer och mer att göra på jobbet och ibland blir de liiite för mycket för min hjärna hehe, men trots de rullar allt bara på och jag har kanske en av världens trognaste arbetskamrat vid min sida. Man kan allt lita på honom i vått och torrt! Vilket känns sååå skönt! En liten backup liksom :)

Bingó myses det mest med egentligen. Vi promenerar och skrittar lite barbacka. Inget nytt under solen där liksom!.
Idag var världenbästasteHovis ute, så nya dubbdäcken på där! Pållen blir alltid lika glad, hovis är ju så snäll tycker han. Pillar på honom i 1timme. Ser man jättesöt ut också så får man lite kli i pannan och en klapp på halsen och lyckan är gjord! :) min fina!

Det känns jättelyxigt också att börja dagen i stallet. Fler sånna mornar tack!

Efter jobbet idag blev de en sväng till gymmet. SÅÅ mycket folk så de blev bara 65min på crossen.
För mycket folk runt och i maskinerna så de orkade jag mig inte på idag.
Däremot köpte ja mig ett hantelset igår, så ska köra lite med de ist. Fria vikter på gymmet, den avdelningen kommer jag aldrig besöka :P Bara en massa testosteron stinna killar ;)

hehe, inlägger blev längre än tänk. Går fort tydligen när man väl är igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: