But really?

Började söndagen kl 06:45, upp å hoppa och ut för att skotta fram en litenblåbil....
Vidare mot stallet, där ja fick kämpa aset för att få upp stallgrinden pga all snö!.
Halkar såklart också påväg från bilen, slår i min höft igen! På riktigt liksom...
Glömde såklart också min gymväska hemma. Skit! Så de blev ingen träning idag.
De hanns liksom inte riktigt med, ist blev de duschen, presentköp och tankning av lillablå, samt ytterligare en sväng till stallet där hästen fick lunch.
Presenten var såklart till min storabror :) Så lite kalas blev de också.

Men, just nu gör min höft jätteont :( så de är jättesynd om mig faktiskt :(




Jag vill ha sommar :'(
Bild jättesnodd från Cassandra ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson-Stalltjej.se

Sv: Jag håller med i det avseendet att hästen är gjord att hålla sig i mer eller mindre rörelse och att frisk luft är bättre än att stå i ett stall. Att jag inte presenterade så mycket fakta i mitt inlägg berodde helt enkelt på att det var en ÅSIKT, inte en absolut sanning eller fakta.

2012-01-24 @ 21:24:41
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: