Sick of singing a love song

Den här veckan är en sån här vecka som man liksom bara vill ska vara över.. Typ helst redan igår...
Igår var de stormöte på jobbet.. Inne på Elite hotels ena fina konferanssal (tjusigt!) vilket då betydde att Bingó fick tas omhand av en snäll stallkamrat. Känns jättekonstigt att liksom "skippa" stallet! Saknade något liksom.
Idag fick jag iaf kramas på honom igen. Tänkte ta en promenad men de är glansis överallt :( Så otroligt tråkigt!

Ingen träning hinner jag med i veckan eller, förutom lördag och söndag då :( Känns ju också skittråkigt!

och till råga på allt har mitt halvljus sagt upp sig.. Lagomt spännande när man åker på obelysta vägar om kvällarna... Öhmm.... Känns jävligt städat osv!
Jag är SÅ redo att köpa ny bil (och de också helst redan igår)

Är också på skithumör och ja, den här veckan kan gärna få ta slut typ NU


Det är tur att man får spendera några minuter med dig varje dag <3
Mitt finaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: