Men usch

Jag har verkligen försökt att gilla nya designen på blogg.se Men nej, det går inte.
Vissa funktioner är verkligen bättre, som att ladda upp bilder.
Men de är jobbigare att byta kategori (iaf för mig), svårt att se nya kommentarer?!?
och lite annat smått.
Min stora diss är att appen numera inte fungerar korrekt eller? Iaf inte för mig!
Vissa bloggar går inte att öppna upp (bla. min) och jag kan inte logga in på appen alls!
Riktigt irriterande kan jag säga!
Jag hoppas verkligen att detta rättar till sig inom någon vecka!. Suck!
 
Positiva dock i det hela är att jag har 2 arbetsdagar kvar!!! :D ALLTSÅ YAAAY PÅ DET!
Sen ledigt i 2veckor! :'D sen jobb 3veckor sen ledig i 2veckor igen ^^ Ska bli sååå skönt! :D
(jag har verkligen nedräkning!!)
 
Minus är dock att jag måste vara på jobbet halv 7 imorgon >.< då ena kamraten ska till tandläkaren och den andra ska lämna in bilen.. Suck! Men aja, bara upp å hoppa! Jag får ha mitt mantra gåendes "bara 2dagar kvar, bara 2dagar kvar" (och imorgon kan jag säga "bara 1dag kvar, bara 1dag kvar!" :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: