Blond goes blonder

Ingen sovmorgon här inte. Upp kl 8 och iväg till frisören.
Nu är fula utväxten borta, för tillfället iaf.
Håret växer ju som ogräs så ge mig 2veckor så har jag nog 1cm lång utväxt ;)
MEN DE ÄR FINT SÅLÄNGE DE VARAR!! okej?!

Vidare till spinningen efter frisören. Jobba på grymt bra i 1tim. HÄRLIGT!
Så kul när man känner att energin är med en! Allt blir liksom liiite lättare då!

Sen vart de såklart stallet. Bingó och jag tog oss en 40min promenad med bus och Bingó knaprade på de få grässtråna som finns. Riktigt mysigt väder ute!
Mockade en kärra i hagen också, så vidrit när all snö försvinner!
Drog sen hem lite sly ifrån skogen. Så Bingó har lite att knapra på mellan fodringarna.

Imorgon ska vi försöka ge oss ut i skogen, hoppas underlaget är bra där vi tänkt rida! :)



Förra året, samma datum och ungefär samma tid på dagen.
Liiiiiiiite mer snö då än nu måste ja säga hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: