The way you love me

Lång lång dag i stallet idag.
Så underbart mysigt! Var så otroligt länge sen sist.
Vi började med en skogspromenad. Då Bingó vart så trött sist vi var ute (och därmed tjurig) så ville ja inte rida, utan promenerade med ist. Annica red på Múska och de var mysigt att knata runt i skogen :)
Mycket bättre underlag den här gången iaf! Så nu kan man börja gå i skogen igen, härligt!

Efter promenad/ridturen åt vi lite lunch i solen. Också något så enormt mysigt! Bara sitta, äta lite mackor och dricka lite kaffe. Jo tack, ja älskar livet när jag får stunder som dessa!!!
Vi mös i solen i dryga timmen iaf, jättemysigt!

Sen tog vi oss i kragen och gick ut och mockade i Bingós hage!, 6 hela kärror blev de.
Och en mycket närgången Bingó hade jag också. Suck! :P
Men han är bra vacker den där ponnyn alltså! :')
Så nu är de bra mycket trevligare i hagen, skönt!
och jag är helt slut i armar och ben. De blir bra tungt med blött skit i en kärra!.



Mitt finaste hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Så söta ni är tillsammans! Kul med en till islandshästblogg :)

2012-03-15 @ 20:26:29
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: