It's like a tsunami

Haft en KAOS dag på jobbet, verkligen helt kaotisk!! ÅH så skönt att den är över!
Och bättre upp än de är att allt är borta imorgon (eller ja, nästan iaf!). Vi jobbar ju så jävla bra :D

Men iaf, trots kaos lyckades jag och arbetskamrat ta vårat truckkort! Vi hade uppkörning idag, och ja hehe, de är ju i princip omöjligt att kugga! MEN ÄNDÅ!
Sen fortsatte dagen i de kaotiska tecknet! suck!

Har också skickat in Keldas pass nu :D snart SNART snart står de MITT namn där som ägare :'D iihhh!!
(Höll även på att bli överkörd av en idiot på parkeringen i skogås... Jag säger då det...)

Hem, byta om och direkt iväg till gymmet, tisdag och spinning! Så nu är de gjort också!

Nu sitter jag, halvdöd i soffan och helt redo för en lång natts sömn! Skööönt!



Kelda i Söndags ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: