Memories

Jag snubbla in på min fina vän Agnes bilddagbok (eller dayviews men jag kommer aldrig kalla det för de!)
Och hittade bilder från en tävling som ligger mig så otroligt OTROLIGT varmt om hjärtat!
Jag blev alldeles tårögd när jag såg bilderna därifrån.
Kärleken och glädjen över den här hästen går verkligen inte att beskriva, han är mitt allt <3
Livet kommer aldrig aldrig bli densamma när han inte finns med mig längre. Min fina älskade vän <3




Denna är visad här tidigare, men kärlek på den bilden!











Det finns verkligen ingen som du.

Och det gör ont i hela mig när jag vet att det aldrig kan bli vi två på tävlingsbanorna igen!
Du är och kommer alltid att vara det bästa som hänt mig, min bästa vän <3

13/3-10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: