Sjörövar Fabbe..

Har haft en riktigt flummig dag, bara lallat runt och skrattat och sjungit om vartannat!
Men lugn, jag har JOBBAT också, trots allt ;) haha
Men de är tur att man kan ha så KUL på jobbet! :D

Bingó fick röra på sig idag också, skritt barbacka med 2 stallkamrater, passa på innan vi åker liksom :(
Känns lite konstigt att de hela Eriksbergslivet snart är över. Åh va jag hoppas att de blir bra med flytten!!!
Korna var lika konstiga idag med, på håll! :P Vi ska icke gå nära! haha kommer sluta illa då!

Och påtal om rubriken.. Jag hade sångstund i stallet, bjöd på just Sjörövar Fabbe, blåsippan ute i backarna står och Jag vill ha blommig falukorv till lunch. Alltid lika seriös! Jag vet! ;)



Matteshjärtegryn <3



Kommentarer
Postat av: Fia

men vad fan, jag har också gått o. sjungit om blommig falukorv idag! (och dildon sven, men det är en annan femma...) Eriksbergslivet, låter som en serie från Min häst eller så! :) Håller tummarna för att det blir bra på det nya stället!

2012-05-14 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: