Det finns många vägar att vandra

Känns som att jag kanske kan tänkas ha en liten plan för framtiden.
Allt beror lite på hur mycket ersättning jag kan få via CSN, ja. Det handlar om att ev börja plugga.
Jag känner mig trots allt driven att nå mitt mål. Jag tror jag kan ha hittat min "bransch" där jag trivs väldigt bra.
Dock är det några år dit, till mitt mål. Men, det kanske går?
Allt hänger väl på hur mycker ersättning jag kan få, samt att jag hittar något extrajobb som jag kan köra på tex pluggfria dagar och helger. Tiden får utvisa.
I vilket fall är jag ganska säker på att jag iaf kommer köra några kurser med start från januari.
Såsom matte, engelska och svenska. Typ. Om det är möjligt.
 
Jag är iaf ganska lugn i kroppen för nu, och jag hoppas liksom att jag trots allt kan få behålla mitt liv.
Med fokus på framtiden kanske nuet bara löser sig mirakulöst?
 
Jag känner att jag måste undersöka alla tänkbara val, och jag kan inte tacka nej till pengar. Det går liksom inte bara.
Det är trots allt för hästarna jag gör detta. För helt ärligt, annars hade jag bara ryckt på axlarna och degat i sängen.
 
Och ännu en gång, jag är så otroligt tacksam över mina föräldrar <3
Att de trots allt väljer att ställa upp så mycket som de ändå gör, jag älskar er mamma å pappa <3 
 
 
 
Trots allt är jag jävligt bra.
Jag kommer att lyckas, med sikte på framtiden!
Hejja mig


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Hejja Carro! <3

Svar: <3
Carro

2012-10-24 @ 21:13:36
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: