Is it now I'll break down?

Just nu har de slagit mig, om 3dagar får jag min sista lön. Sen är de slut..
Ångesten är som ett stort svart moln som äter mig inifrån och ut.
vart ska jag ta vägen nu?

Jag vet att jag är kvalificerad för så många av de jobben jag sökt. Men vad hjälper det?
När man vet hur många fler som sökt samma jobb, med bättre och fler erfarenheter än mig?
Vad hjälper det? när jag inte ens får komma på intervju?
Det gör så ont i mig just nu att jag bara vill ligga kvar i min säng om mornarna.. För vad gör de för skillnad för omvärlden? Hatar det här, verkligen hatar...
 
Händer det inget inom kort vet jag ju vad jag har att vänta mig. De är bara att vinka hejdå till allt som gör mig till den jag är. Hästarna, bilen och livet. Ja vet, de är prioritering, de är liksom så livet funkar. Alla drabbas någongång i livet och man måste välja bort och minska utgifter. 
men hur ska jag kunna göra det utan att gå sönder helt och hållet?
 

Älskade livet, när kan du börja samarbeta med mig?
 
 
Hur ska jag kunna leva vidare utan er?
Det är ju för er som jag finns...


Kommentarer
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Fy fan vad hemskt. :'( Jag hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig för er. Åh Carro, jag lider med dig. :( :( :(

Svar: Jag hoppas verkligen jag också :( vet inte hur jag ska överleva annars :(
Carro

2012-10-23 @ 11:54:28
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: