Atjo atjo prosit

Mjo de är klart jag vart dundetförkyld liksom så många andra...
Kändes okej imorse, men efter lunch slog de till ordentligt och febern smög sig på. Men de var bara att härda ut.
Redan en man kort (också sjuk) och mina arbetskamrater slutar innan mig (jag är alltid kvar sist) så de var som sagt bara att härda ut, ja smet däremot en kvart tidigare. Ringde mamma påvägen hem också, "maaaamma, snällasnälla kan du köra/följa med mig till stallet", världenssnällastemamma gjorde såklart de! <3
Fick mock och vattenhjälp, så otroligt tacksamt när man mår som ja gjorde!.
 
Nu har iaf en alvedon kickat in, snorigheten är avhjälpt med lite nässpray men ja känner mig så grymt ofräsch!.
Nyser, snorar och de känns som att hela huvudet är stoppat med bomull.. Åh yes! Trevlig helg på mig liksom! :D
 
But hey, säkert mår jag bättre redan imorgon! Tänk positivt och positiva saker kommer att hända :D Woooo va ja är frisk!! (ett tappert försök iaf? right!)
 
P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackare,jag har också varit förkyld i veckan,men nu är jag lite friskare (tror jag.) och hoppas kunna vara det på min födelsedag på tisdag.

2012-09-15 @ 18:15:24
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: