Behöver förändring

Ja, troligen har min hjärna och kropp fått för mycket vila och energi av att Kelda står på vila att jag nu bara känner att jag vill VIDARE, jag står och trampar på jobbet. Det GÅR inte att utvecklas, det gör verkligen inte det.
Och det lockar inte mig en sekund, det jag sysslar med idag vill jag inte syssla med om 1år, jag vill göra skillnad, jag vill nå framgång och jag vill definitivt INTE åka Essingeleden varje morgon ;)
 
Slipat lite på mitt CV, och skrivit om mitt personliga brev, skickat iväg några ansökningar och håller tummarna.
Vore helt klart riktigt kul om jag kunde få till en förändring på den fronten innan det här året är slut!. Det är helt klart ett mål!. Sen om det är att jag släpper för att börja plugga, eller för att jag fått ett nytt jobb spelar liksom ingen roll.
Det är lite förändringen jag är ute efter!.
Jag tvivlar inte en sekund på att jag inte kommer lyckas. Jag KOMMER lyckas! Så är det bara.
 
 
Jag är ämnad för så mycket mer!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: