Livets vändningar

Jaha, så var det där med livet.. Nu sket sig allt igen. Pissigt och jobbigt och jag vill helst ge upp.
Men gör man det? Klart inte! Dock kan jag tycka att livet kan sluta ge mig pungsparkar och faktiskt låta mig glida på någon räkmacka då och då!!
 
Uppsagd pga arbetsbrist. Suger så jävla hårt men vafan ska man göra? bara bita i och börja om.
Jag vet att JAG KAN, men jag ska orka skrapa upp mig och sätta på mig mitt leende igen, gång efter gång.
 
Tack vare underbara FBvänner så har jag redan en intervju fixad, som sagt, jag tvivlar väl  inte på att jag inte fixar något. Men att hela tiden börja "om på nytt" är lite jobbigt och påfrestande. En önskan är ju att bara ha min stabila inkomst så jag någonsin kan flytta hemifrån liksom... Men det lär jag ju få vänta med :( suck.
 
aja, bara på'et igen liksom! Imorgon ger jag gärnet och satsar allt! JAG KAN!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: