Som ett litet frågetecken

Ja ni vet, jag har ju en jävla förmåga att sätta mig själv i kläm lite..
Vissa saker sker egentligen bara av ren slump i mitt liv. Det är oftast inte planerat alls utan de är verkligen ett "ojdå hoppsan" som genomsyrar mitt liv.
 
Jag VET att jag i princip har satt mig själv i Deep shit right now. Men vad ska jag göra?
Följer jag det hjärtat säger just nu vet jag att jag kan få det jag så länge längtat efter, väntar jag och använder hjärnan, och därmed också egentligen hjärtat också till viss del, vet jag att jag med stor chans också kan få det jag så länge längtat efter. Men där ligger det mer bakom som kanske måste redas ut.
Jag är verkligen villrådig just nu och det känns lite som att visst är valet helt mitt, som det alltid egentligen är. Så är det ändå tungt och svårutrett. Och jag känner väl att jag hade kunnat göra vissa saker annorlunda.
 
Ja, känner verkligen att jag har full koll på livet just nu! eller inte..
 
 
Och bara för det slänger jag in en bild på myskatten <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: